Friday, September 18, 2015

Lagi Idea makan beradap - O yeah Go Team Makan Beradap

Hamboi tajuk nak promote lauk makan beradap ke orangnya haha. Actually saya agak nerbes bukan tak biasa buat deko untuk lauk-lauk pengantin ni. Tapi selalu tu saya buat ngan adik beradik saya. Ini kali ngan jiran-jiran pulak. Sebelum ni saya ada citerkan pasal kami split team untuk jayakan gotong royong kenduri kawin adik jiran saya. 

So lepas dh split team ahli mesyuarat tingkap kumpulan saya ada 5 org je weh. Team lain tu punya la ramai ahlinya huhu. Under ground betul team saya. Siap saya import kakak saya tukang buat ayam golek. 

 Gedebak gedebuk tebok sana sini cucuk itu ini akhirnya kul 12.30 set hidangan pengantin berjaya kami klrkan 
  



Ni last minit punya idea buat tag nama makanan sempena lagu-lagu P, Ramlee




Iklan sat ahli mensyuarat tingkap










  
  

 

Inilah kami sebahagian daripada team yang ada - we love doing things together

No comments: