Wednesday, January 29, 2014

Mood dan masa

Dulu sebelum ada blog blh di katakan saya ada byk masa untuk mengadap laptop. Jump sana jump sini terjah blog orang. Sekarang bila dah buat blog sendiri sibuk la pulak dengan macam-macam kerja. Kadang ada benda dalam kepala yg nak ditulis tapi disebabkan lama sangat peram malas dah nak tulis.

Hari ni boleh dikatakan saya ada ample time kat ofis. Half day keja dah selesai. Encik suami pun tkde byk itu ini nya klu tidak kejap suruh buat report, claim, surat ke bagai. Tapi mood saya betul-betul takde dibawa angin entah ke mana. Seminggu dua ni mmg emosi sarat serabut ngan benda-benda yang lama dipendam. Dan di saat menulis ni pun saya macam rasa nak masuk je ke bilik kecik saya tu dan tidur je..malas nak fikir apa-apa dah. Tapi entahlah walaupun ofis ni saya yang punya tp saya rasa tak biasa ambik kesempatan sebegitu.

Jadi mmg betullah wordless wednesday...

No comments: