Friday, May 22, 2015

Kari udang dengan ubi keledek merah


Resepi ni dari ibu mertuaku. Tapi kena guna keledek yang warna oren-oren tu jgn guna yang putih tu tak berapa menjadi keenakannya nanti. Rasanya mmg sedaplah bila manis udang dan keledek bersatu bergabung meletop hehe
 


Cara masak kari ni sama je macam masak kari lain tu so takyah lerr kita kasi resepi ek. Ni kira nak kongsi idea je selain buat sambal udang udang butter udang masak lemak udang pun blh dikari kan gitu. Selamat mengkari ye
Post a Comment