Tuesday, March 24, 2015

Taman Rekreasi Gunung Lang Ipoh






Yang ni kekonon posing takyah tgk kamera cucu suruh atok ngan opah layan je sporting tuh


Time ni bebudak 2 orang tu sebok-sebok dah nunjuk bot bot tau sangat la hajat di hati nak naik kan ayah buat dek je lagi sampai la si abang kata kita datang sini tgk je ke. Amboi anakku bebisa sungguh ayatnya haha
 


So naiklah itu bot murah je tambahnya kalau tak silap dewasa RM3 kanak-kanak warga emas RM1.50 je. Tapi cam biasa la  time cutikan orang ramai beratur panjang jugak lah. Tasik taklah besar sangat pusing-pusing sat je sampai sudah hehe. Cuma kat tgh-tgh sana tu ada cam pulau. Boleh la berhenti turun kat pulau tu. Tapi saya  malas nak turun sbb nanti nak balik kena beratur lagi. So kami dok diam-diam dalam bot tunggu patah balik ke jeti.







 
 Cantikkan view sini kalau ambik gambo guna kamera canggih2 tu mmg cun sgt lah. Pengantin pun ramai ke sini dpt view gunung padang rumput menghijau tasik bot oohh romantikknya. 
Post a Comment