Tuesday, August 27, 2013

Yang ditunggu dah tiba

Lama dah saya nakkan benda ni. Kekangan masa menyebabkan saya tak mencarinya sungguh-sungguh. Tapi orang kata kalau dah jodoh bertemu jugak he he..ntah apa-apa la yani. Iye-iye citer sampai ke jodoh. Sebenarnya benda ni la yang saya dok cari-cari mengidam nak lama dah ni

Ni rupanya acuan roti jala 3 lubang. Selama ni saya dok amazed bila tgk rupa paras roti jala yang berbeza dari yg biasa kita dok buat tu. Saya wonder camna la blh jadi rupa tu. So pada suatu hari bila saya jump dari satu blog ke satu blog saya terjumpa blog yang ada jual acuan ni. Memang pucuk di cita ulam mendatang lah kan. 

Kalau ada yang berminat ngan acuan ni boleh tgk kat blog Dapur Kak Jee. Saya baru je terima benda ni so belum sempat pun nak "mengetest" nya. Excited punya pasal terus update kat blog he he..nanti lah kalau dah siap roti jalanya boleh la tayang kat sini.

No comments: